Протягом трьох тижнів у Петрівському  НВК було організовано роботу літнього мовного табору <Non-Stop people>. Виховний процес у таборі був спланований за тематичними днями , а саме : День англомовних країн ,День європейської столиці , День англійських звичаїв та традицій ,День сучасної англійської музики , День Великої Британії та України, День казки. В перший день роботи табору учні обрали назву загону,девіз, речівку та загонову пісню на англійській мов,а також випустили газету.

Учні мали змогу брати участь у ігрових програмах, заочній подорожі по англомовних країнах,вікторині Who knows English better? В День казки (The Fairy Tales Day) учні з великим задоволенням інсценізували казку Cinderella (Попелюшка на сучасний лад).Учні також переглядали фільми англійською мовою (Tour around London, Royal Family, Robin Hood)

 

Завдяки цьому вдалося створити відповідне мовне середовище та умови для заохочення учнів до вивчення англійської мови.Літній мовний табір дав змогу учням вивчати англійську мову  у цікавій формі ,весело провести час з друзями ,розвинути свої таланти,отримати пізнавальну інформацію.

Звіт про роботу літньої мовної групи у пришкільному таборі «Мрія» при Петрівському НВК-2017

З метою популяризації вивчення іноземної мови та удосконалення мовленнєвої компетенції учнів у нашій школі було організовано літню мовну групу "English Summer School" на базі літнього пришкільного табору відпочинку з денним перебуванням "Мрія", у якій діти мали змогу поглиблювати знання іноземної мови, поєднуючи навчання із захоплюючим відпочинком.

Основна мета роботи мовної групи - зацікавити учнів вивченням іноземної мови, допомогти подолати психологічний та мовний бар'єри, саме тому вчителем англійської мови Петровою О.О.  було підібрано завдання розважального та розвивального характеру, різноманітні презентації, ігри, пісні, скоромовки, вірші, мультфільми та казки.

Діяльністю літньої мовної групи було охоплено учнів 5-10класів.

Кожен день у таборі проходив цікаво та весело. Учні змогли здобути необхідні мовні навички, спілкуючись іноземною мовою у невимушеній атмосфері.

Виховний процес у таборі був спланований за тематичними днями , а саме : День англомовних країн ,День європейської столиці , День англійських звичаїв та традицій , День Великої Британії, День казки, День кіно, День мультгероїв. В перший день роботи табору учні обрали назву загону(<Friends>,девіз, речівку та загонову пісню на англійській мові,а також випустили газету.

Учні мали змогу брати участь у ігрових програмах, заочній подорожі по англомовних країнах,вікторині Who knows English better? В День казки (The Fairy Tale Day) учні з великим задоволенням інсценізували казку The Adventures of Golden Chicken (Пригоди золотого курчати).Учні переглядали фільми англійською мовою (Tour around London, Royal Family, English Traditions).Діти також працювали над проектом по захисту довкілля (Think globally,act globally).Цікаво пройшов лінгвістичний хіт-парад: учні розгадували ребуси,кросворди,грали в ігри дітей англомовних країн.

Завдяки цьому вдалося створити відповідне мовне середовище та умови для заохочення учнів до вивчення англійської мови.Літній мовний табір дав змогу учням вивчати англійську мову  у цікавій формі ,весело провести час з друзями ,розвинути свої таланти,отримати пізнавальну інформацію.. 

Позитивним є той факт, що саме ігрова діяльність, неофіційна атмосфера, відсутність оцінок пробудили інтерес до вивчення іноземної мови та високу активність у школярів.